Denok pentsatu dugu noizbait sare sozialen erabilpena gazteetan mugatzen dela. Antza, ez da horrela. Bada, kargu politikoetan aritzen diren askok komunikatzeko era berri hau darabilte. Horren adibidetzat jo dezakegu Venezuelako presidentea den Hugo Chávez, zeinak Twitter-a erabiltzen duena.
Sare sozial honetan inskribatu zenetik, arrakasta handia izan du eta mezu mordoak jasotzen ditu egunero, 300 mila jarraitzaile baino gehiago dituenez...
Iniziatiba honen helbururik nagusiena herritarren iritzia presidenteak ezagutzea da. Gauzak horrela, Chávezek sistemaren aurkariek plazaratutako salaketak eta kexak jaso izan ditu. Denetarik jaso behar du. Mezu guztiak ez dira bere aldekoak izango. Argi dago.
_______________________________________________________
Beste ikuspuntu batetik begiratuz, teknikoago batetik, ondorengo bideoak (aurreko atalean komentatu dudana eskaintzen duena) oso elementu interesgarri ditu.
Hasteko, aurkezlea eta espazioa oso ondo konbinatuta daude. Atrezzoa edo utilería, hau da, eszenatokira egokitutako elementuak giro aproposa egiteko, neurrira jarrita daude, lekuz kanpoko inolako objeturik aurkitu gabe.
Bestetik, errotuluen eta kareten erabilpena ona izateaz gain (beharrezkoa delako aurkezleak emandako datuak irakurtzea), kolore egokiak ageri dira: zuria, beltza eta urdina. Horrek dakar testua irakurtzea erraza izatea, baita erakargarria izatea ere.
Amaitzeko, neuk esango nuke aurkezlearen posizioa, hitz egiteko entonazioa eta keinuak ezin hobeak direla halako informazioa eskaintzeko.
Hona hemen komentatuko bideoa:
No hay comentarios:
Publicar un comentario