jueves, 16 de diciembre de 2010

YouTube: hedabideen esku ala prosumer-en esku?

YouTube-k gero eta arraskata handiagoa du gure artean. Atzoko eguneraketan komentatu nuenez, kontsumitzaileok sortzaileak ere bagara, horren ondorioz, profesionalez gain YouTube-k zaleen bideoak ere badauzka. Beraz, ondorengo galdera formulatu beharko genuke honen inguruan: "noren lekua da YouTube, prosumer-rena edo hedabide ohizkoena?". 


Top 10 Youtube videos atalean sartuz gero, prosumer-ren bideoak oso arrakastatsuak direla ohar gaitezke. Haietarik askok, kalitate aldetik ez dira oso onak, dena den, bisita asko jasotzen dituzte. Honen arrazoia? Bideoek normalean duten kutsu umoretsua. Adibidetzat jo dezakegu "Charlie bit my finger again!". 




Bestetik, musikarien bideoak dira gehienbat ikusten direnak web gune honetan. Justin Bieber-en bideo klipa eta Lady Gagarena ditugu arrakastatsuenak. Gauzak horrela, ondoriozta dezakegu ohizko hedabideak ez direla hauen sortzaileak, produkture pribatuak baizik. 

Hortaz, aurreko galderari bueltatuko gara. Nor da Interenet aurrera daramana? Edo hobe esanda, nork du arrakasta handiena YouTube web gune honetan?  
Egun, prosumer-en garaian bizi gara eta kontsumitzaile nahiz sortzaile izan gaitezke. Aukera hura galduko dugu?

No hay comentarios:

Publicar un comentario